Opinie uczestników

Najważniejsze korzyści z 8 tygodniowego kursu to uspokojenie umysłu, obserwowanie myśli (nieangażowanie się w nie), słuchanie/ świadomość swojego ciała.
Kurs pozytywnie wpłynął na moje życie. Dzięki niemu podjąłem kilka kluczowych życiowych decyzji. Żyję z większą satysfakcją.
Było świetnie. Dziękuję!

Uczestnik kursu MBLC, IX-X.2019


Po kursie zmieniło się postrzeganie mojej osoby przeze mnie, podejście do problemów mniej lub bardziej poważnych. Zauważam co wpływa na mnie dobrze, a co nie. Zobaczyłam, że jestem szczęśliwa.

Polecam kurs każdemu, kto zagubił się w codziennym pędzie, każdemu kto chciałby się zatrzymać. Każdemu, kto szuka odpowiedzi (na różne pytania), a nie może jej znaleźć.

Dziękuję Wam bardzo 🙂 Przesyłam ogromne pokłady wdzięczności.

Uczestniczka kursu MBLC, IX-X.2019


Kurs przyniósł mi wiele dobrego i nauczył patrzeć na codzienne zadania, a także problemy w inny sposób. Mam wrażenie, że odnalazłam nowe JA oraz spokój. Potrafię zminimalizować problem oraz przeżyć go na swój sposób.

Jak najbardziej polecam kurs, ale wymaga on bardzo dużo pracy własnej. Bywa także, że musimy zmierzyć się z demonami, które żyją w naszych umysłach od lat. Jest to tak naprawdę kurs codzienny, a nie cotygodniowy 😉

Ania i Ola to bardzo świadome nauczycielki. W zrozumiały sposób przekazują swoją wiedzę i doświadczenie na temat mindfulness. Nienachalnie zachęcają do dzielenia się odczuciami oraz doświadczeniami z codziennej praktyki. 
Jestem bardzo szczęśliwa, że to właśnie WAS spotkałam na mojej drodze! DZIĘKUJĘ!

Uczestniczka kursu MBLC, V-VI.2019


Kurs otworzył przede mną świat uważnego bycia. Jednostkowego wykonywania rzeczy. Bycia tu i teraz.
Dał techniki na radzenie sobie z codziennymi trudnościami. Dał umiejętność oddechu, rozumienia ciała. Pokazał, że spokój wymaga treningu.

Kurs daje cotygodniową przestrzeń wspólnotową. Jest to przestrzeń celebracyjna. Rytualna w jakimś sensie. Dająca poczucie głębi i kontaktu z samym sobą.

Uczestniczk kursu MBLC, V-VI.2019


Wydawało mi się na początku, że w zasadzie to mindfulness przydałoby się głownie dzieciom, które ciężko się koncentrują w natłoku bodźców. Po warsztatach dla nauczycieli zrozumiałam, że każdy dorosły przytłoczony obowiązkami powinien spróbować choć raz uważności.

Kurs otwiera oczy na pozornie oczywiste rzeczy, uczy jak ujarzmić bieganinę myśli, docenić siebie, życie i wszystko to, co mija nam każdego dnia jak kadry filmu. Po 8 tygodniach mam w sobie spokój i widzę, że aby czerpać z życia muszę się zatrzymać i robić to świadomie. Inaczej przeleci niezauważone.

Uczestniczka kursu MBLC, V-VI.2019


Kurs dał mi poczucie, że to ja jestem u steru mojego statku. Nie dryfuję, lecz wiem gdzie jestem. Jeśli jednak się zgubię, wiem że to nic złego, to też część mnie i mojej podróży, którą jest życie.

Kurs otwiera umysł i serce na innych, na otaczający codzienny świat, a przede wszystkim na siebie samego. Daje nam życzliwość i wdzięczność. Dobrze czuć radość i spełnienie, nawet kilka minut. W skali życia to cenniejsze niż wszelkie dobra i skarby naszego świata.

Uczestnik kursu MBLC, V-VI.2019


Rozwijanie uważności jest dla mnie celem, czymś co pomaga być w zgodzie ze sobą. 

Zauważyłem zmiany w moim życiu:

  • lżejsze przechodzenie trudnych sytuacji, stresu
  • chęć do bycia uwążnym w ciągu dnia

Uczestnik kursu MBSR, X-XI.2018


Już wcześniej miałam styczność z uważnością, ale nowością dla mnie jest zauważenie, że regularna praktyka daje namacalne efekty. Tak samo praca w grupie jest bardzo rozwijająca, czego się nie spodziewałam... w tak dużym stopniu.

Efektem kursu dla mnie jest:

  • lepsza reakcja na stres
  • uważne przeżywanie różnych chwil
  • zrozumienie "drugiej strony" w relacji

Uczestniczka kursu MBSR, III-IV.2018


Rozwijanie uważności jest dla mnie sztuką szanowania siebie i dostrzegania radości z małych rzeczy.

Efektem kursu dla mnie jest:

  • eliminacja obsesyjnych i lękotwórczych myśli 
  • nauczenie się życzliwości wobec siebie i szacunku do własnych potrzeb
  • lepsze radzenie sobie ze stresem
  • akceptacja istnienia trudnych myśli i uczuć (nie szarpanie się z nimi)
  • pilnowanie własnych granic i szacunek do nich
  • nie poświęcanie się w nadmiarze ze szkodą dla siebie

Uczestnik kursu MBSR, III-IV.2018


Dzięki kursowi poszerzyła się moja samoświadomość. Mam większe zrozumienie stanów emocjonalnych (połączenie ich z pojawiającymi się myślami, odczuciami w ciele). Nie ulegam straszącym myślom, zauważam je i akceptuję, ale nie ulegam.

Rozwijanie uważności jest dla mnie samoświadomością, życiem w pełni.

Uczestniczka kursu MBSR, IV-V.2017